وبلاگ بهمن ناجی

ساخت وبلاگ

طراحی سایت آگهی

سایت های آگهی فضایی برای تبلیغات در فضای اینترنت هستند. با توجه به گسترش مشاغل اینترنتی سایت های آگهی نیز گسترش یافته و به مشاغل دیگر خدمات رسانی می کنند. آنچه برای مخاطبان در سایت های آگهی مهم است، بازخورد و نتیجه آگهی است .بازخورد و نتیجه آگهی نیز ارتباط مستقیم با بازدید  وبسایت دارد. وب سایت های پربازدید معمولاً نتایج بهتری در مورد آگهی‌ها خواهند داشت.

برخی از مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های طراحی سایت آگهی

  1. ایجاد ظاهر گرافیکی مناسب برای درج آگهی و همچنین سادگی در ظاهر گرافیکی
  2. سرعت بارگذاری مناسب برای سایت و همچنین آگهی های وب سایت
  3. رعایت اصول اولیه بهینه سازی در طراحی سایت آگهی
  4. ایجاد کنترل پنل با کارایی مناسب با امکان بخش های مختلف وب سایت
  5. طراحی سایت با اصول رسپانسیو و بهینه شده برای صفحه نمایش های مختلف
  6. ایجاد بخش‌های امنیتی مناسب جهت جلوگیری ازبروز مشکلات وب سایت.
  7. ایجاد پشتیبانی آنلاین جهت پاسخگویی به کاربران
  8. ایجاد بخش مقالات مرتبط با حوزه کاری

امکانات طراحی سایت آگهی

در سایت های آگهی امکانات درج شده را در نظر بگیرید.

  1. امکان مدیریت کلیه منوها در سراسر وب سایت
  2. امکان ویرایش آگهی ها توسط مدیران و کاربران
  3. ایجاد مدیریت محتوای مناسب با امکان حذف و اضافه محتوا
  4. ایجاد بخش ارتباط با مدیران

سایتهای آگهی می‌توانند برای ایجاد درآمد از فضای اینترنت طراحی شوند رعایت اصول و امنیت این وب سایت ها برای کاربردهای تجاری بسیار اهمیت دارد.

 سایت آگهی مشابه با دیوار

دیوار معروف ترین سایت آگهی در میان ایرانیان است این وبسایت با تغییر در شکل سایت و همچنین افزودن اپلیکیشن توانسته کاربران بسیاری را جذب کند. از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند وبسایتی با این مشخصات در اختیار داشته باشند طراحی سایت مشابه با سایت دیوار امکان پذیر است. می توان ظاهر گرافیکی سایت را مطابق با سایت دیوار طراحی کرد اما باید به این نکته توجه داشت شکل ظاهری اپلیکیشن یا وب سایت باعث رشد و موفقیت یک کسب و کار اینترنتی نخواهد بود. در واقع بخش مدیریتی وب سایت و همچنین سیاستگذاریهای دیوار باعث رشد این وبسایت شده است.

طراحی سایت آگهی مشابه شیپور

شیپور بعد از سایت دیوار یکی از وب سایت های موفق آگهی بوده است این وبسایت با شعار آگهی رایگان توانست مخاطبان بسیاری را جذب نماید کارایی سایت شیپور و همچنین سایت دیوار مشابه است اما این دو مجموعه سیاست های مختلفی را اعمال می کنند.

طراحی سایت آگهی با امکان گسترش مخاطبان

یکی از بخش هایی که در طراحی سایت آگهی باید به آن توجه کرد. امکان پذیرش تعداد بالای مخاطبان است افرادی که شروع به طراحی سایت می کنند. معمولاً این هزینه را در نظر نمی گیرند. سایت‌هایی با تعداد بالای مخاطب نیاز به پردازنده هایی با کیفیت و قدرت بالا دارند هزینه ماهانه این پردازنده ها از چند میلیون تا چند صد میلیون قابل تغییر است. قبل از آنکه اقدام به طراحی سایت آگهی کنید پیش بینی تعداد مراجعان به وبسایت و هزینه‌های جانبی آن را داشته باشید.

طراحی سایت آگهی

شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1399 ساعت: 9:46

طراحی سایت خدماتی

سایت های خدماتی گستری بسیار وسیعی در بین وب سایت ها دارند. کار اصلی سایت های خدماتی معرفی و ارائه انواع خدمات در بستر اینترنت است. این خدمات می‌تواند شامل انواع مشاغل باشد در واقع سایت خدماتی پایه ای برای گسترش فعالیت های خدماتی در اینترنت می باشد.

طراحی سایت خدماتی برای چه مشاغلی مورد استفاده قرار می گیرد

سایت های خدماتی می توانند برای مشاغل ای از جمله :

  1. خدمات پزشکی
  2. خدمات دارویی
  3. خدمات نظافتی
  4. خدمات حمل و نقل
  5. خدمات تعمیرات
  6. خدمات طراحی
  7. خدمات حقوقی
  8. خدمات املاک
  9. خدمات خودرو
  10. خدمات بازرگانی
  11.  و...

همانطور که مشاهده می کنید سایت های خدماتی می توانند گستره بسیار وسیعی را شامل شوند در این بخش قصد داریم تا به موارد لازم برای سایت های خدماتی اشاره کنیم.

بخش های ضروری برای سایت های خدماتی:

  1. بخش معرفی خدمات، در این بخش به معرفی خدمات قابل ارائه و ویژگی های آن پرداخته می شود
  2. بخش نمایش نمونه فعالیتهای انجام شده، این بخش می‌تواند معرفی از خدمات شرکت یا مجموعه باشد
  3. بخش اخبار، در در طراحی سایت خدماتی اخبار می‌تواند مخاطبان را به  سوی وب سایت سوق دهد
  4. بخش گالری تصاویر و ویدئو، در این بخش امکان ارائه تصاویر و ویدئو وجود دارد در سایت های خدماتی معمولاً این بخش برای معرفی پروژه های انجام شده به کار میرود
  5. نمایش قبل و بعد از انجام کار، این بخش می‌تواند فرایند انجام کار را قبل و بعد از انجام کار به کاربران نشان دهد کاربران با یک کلیک می‌توانند قبل از انجام پروژه و بعد از انجام آن را مشاهده نمایند.

همانطور که گفته شد سایتهای خدماتی می توانند بستری بسیار وسیع داشته باشند. در هر کدام از زیر مجموعه های سایت خدماتی باید امکانات اختصاصی برای شغل مورد نظر طراحی شود.

مزایای داشتن سایت خدماتی

  1. بهبود کیفیت و افزایش سطح خدمات رسانی به ویژه در بستر اینترنت
  2. ایجاد برندینگ و اعتبار بخشی به مشاغل خدماتی
  3. امکان سفارش و یا خرید خدمات به صورت آنلاین
  4. امکان ارائه پشتیبانی آنلاین و همچنین پشتیبانی بهتر در فرایند انجام خدمات
  5. کاهش هزینه های خدمات برای مشتریان

سایت های خدماتی تقریباً برای تمام مشاغل که به نوعی خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند ضروری است

طراحی سایت خدماتی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1399 ساعت: 8:54

طراحی سایت رستوران

رستوران ها یکی از مراکزی هستند که در سالهای اخیر با تکنولوژی های وب سایت و اپلیکیشن آشنا شده اند. با وجود اپلیکیشن ها و سایت های سفارش غذا کمتر رستوران فعالی است که به فکر راه اندازی سایت یا اپلیکیشن اختصاصی نبوده باشد.

البته باید توجه داشت که اپلیکیشن های سفارش غذا علاوه بر سایت و اپایکیشن تیم های تبلیغاتی و پشتیبانی قوی نیز دارند. همچنین مدیریت اداره این سایت ها نیز باید قوی باشد تا بتوانند فعالیت پولساز را ایجاد کنند.

 

انواع طراحی سایت رستوران و اپلیکیشن رستوران.

در ایران دو شیوه مختاف برای طراحی سایت رستوران وجود دارد

1 سایت رستوران انفرادی

2سایت رستوران چند رستورانی

 

در رستورانهای انفرادی سایت یا اپلیکیشن به معرفی رستوران، غذاها امکانات و خدمات رستوران میپردازد. همچنین لیست از غذا ها قیمت ها به مشتریان ارائه میدهد. در بخش سفارش غذا نیز این رستوران میتواند بر اساس منو خپد انواع غذا ها را به مشتریان معرفی و مشتریان نیز امکان انتخاب و رزرو غذا را خواهند داشت.

در شیوه دوم شرایط کمی متفاوت است یعنی مدیران سایت یا اپلیکیشن با تعداد بالایی از رستورانها در محدوده های مختلف هماهنگ و منو آنها را در سایت قرار میدهند. مشتری میتواند از رستوران  در محدوده خود انواع غذا را سفارش و منتظر دریافت سفارش خود باشند. در این شیوه در واقع اپلیکیشن و یا وب سایت واسطه ای بین مشتری و رستوران خواهند بود. سفارش از طریق سایت ارسال و رستوران طبق آمار اعلام شده غذا را به مشتری تحویل خواهد داد.

 

طراحی سایت رستوران از هر نوعی که باشد میتواند یکی از موفق ترین بیزینس ها در فضای اینترنت باشد. سایت های رستورانی در سالهای اخیر یکی از فعالیت های درآمد زا در ایران بوده اند.

طراحی سایت رستوران

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت: 0:29

طراحی سایت رزرو آنلاین

سایت های رزرو آنلاین میتوانند گستره بسیار وسیعی در بین مشاغل مختلف داشته باشند. این سایت ها با هدف امکان رزرو کالا یا خدمات طراحی میشوند. این کالا و خدمات میتواند هر نوعی از خدمات باشد. در این نوشته به بخشی از مشاغل که به این نوع از وب سایت نیاز دارند اشاره میکنیم.

1.طراحی سایت رزرو آنلاین برای رزرو بلیط کنسرت

امکان رزرو بلیط کنسرت یکی از بخشهایی است که میتوان با این شیوه پوشش دهد. در این سیستم امکان خرید بلیط ورزرو صندلی در سالن های مختلف با امکان انتخاب هر صندلی وجود دارد. متقاضی میتواند از بین صندلی های خالی یک گزینه را انتخاب و آن را برای خود رزرو نماید.

2.طراحی سایت رزرو آنلاین برای رزرو بلیط سینما

این نوع رزرو نیز شبیه به رزرو بلیط کنسرت است. در واقه متقاضی بلیط میتواند، فیلم مورد نظر را انتخاب، سالن های پخش را مشخص، تعداد صندلی مورد نیاز را گزینش و در نهایت با پرداخت مبالغ بلیط خود را رزرو نماید.

3طراحی سایت رزرو آنلاین برای رزرو کلاس های آموزشی

کلاس های آموزشی میتوانند با این شیوه رزرو و انتخاب شوند. مدیر وب سایت کلاس های موجود را مشخص و کاربر یکی از آنها را انتخاب و با توجه به زمان رزرو کلاس را انجام میدهد.

4طراحی سایت رزرو آنلاین برای باشگاه ورزشی

در باشگاه ورزشی برای رزرو میتوان تایم تعبین کرد. یعنی متقاضی میتواند سالن خود را انتخاب و به مدت دلخواه مثلا 30 دقیقه یا یک ساعت یا چند ساعت آنرا رزرو کند. همینطور میتوان تعریف کرد تا وسایل ورزشی موجود در باشگاه را نیز با توجه به نیاز خود رزرو کند.

5 طراحی سایت رزرو آنلاین برای رزرو هتل

هتل ها با توجه به اهمیت رزرو و اسکان مسافران باید سیستم رزرو متناسب با خود را داشته باشند. در این سیستم امکان خطا به صفر میرسد و حتی در صورت اشتباه اپراتور امکان اشتباه در رزرو وجود ندارد. در هتل ها میتوان از کشوری دیگر به رزرو اتاق یا سوییت اقدام کرد. تاریخ دقیق و حتی ساعت دقیق را مشخص و درخواست را ارسال کرد. راحتی خیال مسافران در این شیوه بسیار بالاتر از شیوه های رزرو دستی است.

6طراحی سایت رزرو آنلاین برای رزرو استادیوم

تعداد بالای صندلی در استادیوم ها عملا امکان رزرو صندلی به صورت دستی را از بین میبرد. با سیستم آنلاین میتوان رزروی دقیق، دلخواه که با رضایت مشتر همراه باشد را انتخاب کرد.

7طراحی سایت رزرو آنلاین برای رزرو نوبت پزشک

در مشاغل پزشکی تقریبا در تمام موارد، نیاز به رزرو نوبت است. درواقع پزشکان با این سیستم میتوانند محدودیت زمانی خود را به شکل مناسبی مدیریت کنند. بیمارستان ها ، مطب های شخصی و انواع تخصص های پزشکی نیاز به این سیستم رزرو آنلاین خواهند داشت.

 

سایت های رزرو میتوانند فرآیند نوبت دهی در هر شغلی را پوشش دهند. این سیستم امکان خطا در رزرو را به طور کامل از بین میبرد. همچنین امکان استفاده بهینه از زمان را در هر نوع رزروی به حداکثر میرساند. همچنین امکان ایجاد درآمد های اینترنتی را افزایش میدهد.

طراحی سایت رزرو آنلاین

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت: 0:27

طراحی سایت مدرسه

سایتهای مدارس می توانند به شکل ها ی مختلفی طراحی شود در نوع ساده، این وب سایت ها صرفاً به معرفی مدرسه و خدمات آن میپردازند. در گزینه های پیشرفته خدمات دیگری نیز در این وب سایت ها ارائه می شود. در این بخش به بررسی موارد ضروری  در سایت  مدارس می‌پردازیم

امکانات موجود در در سایت مدارس

طراحی سایت مدرسه

  1. بخش معرفی، به معرفی مدرسه  و امکانات آن و همچنین ویژگی های آن می پردازد این بخش معرفی اهداف مدرسه می باشد
  2.  بخش تماس با مدرسه، در این بخش اطلاعات لازم جهت تماس با مدرسه و یا مدیران مدرسه درج می شود
  3. بخش اعلام نمرات، بخش اعلام نمرات می تواند به صورت آنلاین نمرات دانش آموزان را به نمایش بگذارد. در ورژن های پیشرفته تر به هر دانش آموز ، یوزر و پسوردی داده خواهد شد. که توسط آنها نمرات خود را در سایت مشاهده مینماید.
  4. بخش آموزشی، در این بخش فایل های تمرینی فایل های آموزشی، فیلم ها و تصاویر کمک آموزشی قرار می گیرد. این بخشها موجب رشد دانش آموزان از لحاظ علمی خواهد شد.
  5. گالری تصاویر و ویدیو، این بخش معرفی تصویری از مدرسه و امکانات آن خواهد بود.
  6. ایجاد بخش ثبت نام آنلاین، در این بخش دانش آموزان و یا والدین می توانند به صورت آنلاین ثبت نام را انجام داده و یا آن را تکمیل نمایند.

تالارهای گفتگو در طراحی سایت مدرسه ، تالارهای گفتگو مکانی برای مراودات علمی بین معلمان و دانش آموزان خواهد بود. این بخش کمک می کند تا در ساعات غیر درسی دسترسی دانش آموزان به آموزش ها همچنان برقرار باشد.

ایجاد سایت مدارس در بسیاری از بخش های جهان  به صورت گسترده دنبال می‌شود چرا که روز به روز تمایل دانش آموزان به استفاده از امکانات آنلاین بیشتر می شود و همچنین ویژگی های جدید در آموزش های آنلاین میتواند رشد بیشتر ذهنی را برای دانش‌آموزان به همراه داشته باشد

طراحی سایت مدرسه

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 23:16

طراحی سایت مجله خبری

مجله های خبری می توانند با وسعت های مختلفی طراحی شوند مجله خبری کوچک آنلاین مناسب برای یک سایت خبری و یا طراحی های گسترده آن که مناسب برای خبرگزاریهای بزرگ می باشد.

هدف از طراحی سایت مجله خبری

مجله های خبری وی با هدف ایجاد اطلاعات و درج اخبار در فضای آنلاین طراحی می‌شوند. این سایت ها می توانند مخاطبان بسیاری را جذب کنند. چرا که در بسیاری از از محدوده ها و موضوعات مطالبی  را به مخاطبان ارائه می دهند مجله های خبری میتوانند پذیرش همزمان هزاران کاربر را داشته باشند بدون آنکه افت کیفیت و یا افت سرعتی در آن‌ها مشاهده شود. در این نوشته به ویژگی های وب سایت های خبری می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت مجله خبری

  1. اولین گزینه، طراحی گرافیک مناسب برای مجله خبری می باشد گرافیک مناسب و جذاب می‌تواند کاربران بسیاری را جذب وب سایت نماید.
  2. امکان مدیریت اخبار و کنترل آن
  3. امکان کنترل بخش تبلیغاتی در سایت خبری، سایت های خبری بیشترین درآمد خود را از جذب اسپانسر و درج بنرهای تبلیغاتی ایجاد می کنند
  4. تعریف گروه های خبری، این دسته بندی راهنمایی برای مخاطبان در سایت های خبری است. مخاطبان می‌توانند با مشاهده دسته بندی اخبار مورد نیاز خود را را دنبال کنند
  5.  طراحی رسپانسیو صفحات یکی از بخش های مهم دیگر در طراحی سایت مجله خبری است است. این ویژگی کمک می‌کند تا سایتهای خبری به شکل مناسب تری در گوشی های موبایل و صفحه نمایش های کوچک دیده شوند
  6. آمارگیر پیشرفته این بخش نیز از ضروریات یک سایت خبری است است چرا که در سایت های خبری بررسی آمار مشاهدات کاربران و علاقه مندی های آن ها از نکات بسیار مهم است.

درآمد سایت های خبری

سایت های خبری عمده درآمد خود را از جذب تبلیغات ایجاد می کنند. به همین دلیل تعداد مخاطب در این وب سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع هر چه تعداد مخاطبان این سایت ها بیشتر باشند درآمد آنها نیز بیشتر خواهد بود. بنرها در کناره های سایت،  بالا یا پایین صفحات محلی برای قرار دادن تبلیغات خواهند بود. طبیعی است که افراد مختلف تمایل دارند در وبسایت های تبلیغات خود را قرار دهند که بازخورد بالاتری داشته باشد و تعداد مخاطب بیشتری آن را مشاهده کند.  این امر باعث می شود تا مدیران سایت‌های خبری تمام تلاش خود را جهت جذب مخاطبان بیشتر داشته باشند.

سایت های خبرگزاری های بزرگ روزانه میلیون ها مخاطب را  پوشش می‌دهند. هر چه تعداد مخاطب در وبسایت ها افزایش یابد نیاز به میزبانی پرقدرت‌تری نیز احساس می شود. وب سایت های بزرگ خبری از سرورهای اختصاصی با قدرت پردازش بسیار بالا استفاده می کنند به همین دلیل با وجود تعداد بالای کاربران هیچ نقصی در سرعت و کارایی سایت به وجود نمی‌آید.

طراحی سایت مجله خبری

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

 

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 23:14

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت یکی از نیازهای کسب و کارها است که در سالهای اخیر در ایران بسیار گسترش یافته است. تقریبا تمامی مشاغل متوجه این موضوع شده اند که بخشی از فروش در اینترنت و توسط وب سایت ها باید انجام شود. از همین جهت شرکت طراحی سایت در مناطق مختلف گسترش یافته و روز به روز گسترده تر میشود.

مراحل تولید وب سایت در شرکت طراحی سایت

در شرکت طراحی سایت  ، تولید وب سایت مراحلی دارد که آنها را بررسی میکنیم.

  1. مشخصات و اطلاعات مشاغل دریافت میشود
  2. هدف از ایجاد وب سایت و فعالیت های موجود در وب سایت مکتوب میشود.
  3. نام  و دامنه مناسب برای سایت انتخاب و خریداری می‌شود.
  4. بودجه تعیین شده بررسی میشود
  5. نوع برنامه نویسی تعیین و سایت طراحی میشود

در شرکت ها معمولا این موارد توسط چندین نفر انجام میشود. با توجه به گستردگی سایت این تعداد میتواندذ تغییر کند.

از چه شرکت طراحی سایت ی استفاده کنیم؟

شرکت های طراحی سایت باید دارای شرایط اولیه ای باشند تا بتوان به انها اعتماد و طراحی سایت را به آنها واگذار کرد. این موارد شامل:

  1. داشتن دانش فنی مناسب جهت طراحی سایت
  2. داشتن نمونه کارهای مناسب و مرتبط با موضوع مورد نیاز شما
  3. داشتن گروه گرافیکی مناسب جهت طراحی بخش های ظاهری سایت
  4. داشتن گروه پشتیبانی برای مرتفع کردن مشکلات مورد نیاز
  5. داشتن سابقه کاری مناسب و تیم مجرب

موارد ذکر شده و دقت به آنها میتواند تا حد بسیار زیادی مشکلات بعدی را در طراحی سایت مرتفع کند.

در شرکت های طراحی سایت چه سایت هایی طراحی میشود. در زیر لیستی از انواع وب سایت هایی را معرفی میکنیم که در شرکت طراحی سایت انجام میشود.

  • سایت شرکتی (با قابلیت معرفی انواع شرکت ها و خدمات آنها)
  • سایت فروشگاهی (سایتی با قابلیت فروش انواع محصولات فیزیکی)
  • فروشگاه دیجیتالی (فروشگاه با قابلیت فروش محصولات دیجیتالی)
  • سایت بازرگانی(سایت با قابلیت درج اطلاعات بازرگانی)
  • طراحی سایت ورزشی (جهت درج اطلاعات ورزشی و اخبار ورزشی)
  • سایت دانشگاهی (سایت با قابلیت درج اطلاعات دانشگاهی و درج نمرات و...)
  • سایت خبری (جهت درج اخبار و مجله های اینترنتی )
  • و...

 

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن       

طراحی سایت در کرج

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 153 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 6:06

اپلیکیشن آماده

خرید اپلیکیشن و یا طراحی اپلیکیشن نیاز به اطلاعاتی دارد. درواقع سفارش اپلیکیشن به شرکت های برنامه نویسی نیز نیاز به اطلاعات اولیه دارد تا بتوان اپلیکیشنی را تهیه کرد که کاملا مطابق با نیاز ما باشد. در این نوشته به مواردی اشاره میکنیم تا انتخاب و خرید اپلیکیشن را اسانتر کنیم. با اطلاعات ارائه شده میتوانید خرید اپلیکیشن را به صورت دقیقتر و مناسب تر انجام دهید.

اپلیکیشن اماده چیست؟

اپلیکیشن آماده به مفهموم ان است که طراح یا شرکت برنامه نویسی اپلیکیشنی را طراحی و تولید کرده و با درخواست مشتری آن را ارائه میدهد. به همین دلیل است که دریافت اپلیکیشن در بازه زمانی بسیار کوتاهی انجام میشود. اپلیکیشن اماده میتواند مسیر خرید را بسیار کوتاه کند.

آیا اپلیکیشن اماده کارایی لازم را دارد؟

کارایی اپلیکیشن ارتباطی به اماده بودن اپلیکیشن ندارد. تخصص تیم برنامه نویسی و همچنین انتخاب درست کارفرما میتواند تضمین کارایی اپلیکیشن باشد. اپلیکیشن های سفارشی و یل اپپلیکیشن های اماده هر دو میتوانند کارایی بالایی داشته باشند در صورتی که توسعه اپلیکیشن با تیم توانمندی انجام شده باشد.

اپلیکیشن های سفارشی

روند تولید اپلیکیشن های سفارشی به شکلی دیگر است. در این اپلیکیشن ها در ابتدا مشتری نیازهای خود را مطرح میکند و شرکت برنامه نویسی با توجه به نیاز مشتری اپلیکیشن را طراحی میکند. قطعا این نوع اپلیکیشن ها توافق بیشتری با نیاز مشتری دارند. اما موارد و مشکلاتی نیز دارند که کارفرما را مجاب میکند تا از اپلیکیشن اماده استفاده کند.

اپلیکیشن آماده برای چه مواردی مناسب است؟

برای روندهای عمومی که در انها یک فعالیت یا نیاز تکرار میشوند اپلیکیشن های آماده بسیا ر مناسب هستند. مواردی از جمله؟

  • اپلیکیشن برای فروش محصولات فیزیکی
  • اپلیکیشن اماده برای فروش محصولات دیجیتالی
  • اپلیکیشن اماده برای معرفی خدمات
  • اپلیکیشن اماده برای معرفی شرکت ها
  • و..

در این موارد به دلیل تکراری بودن درخواست مشتریان و نیاز های مشابه میتوان از اپلیکیشن های آماده استفاده کرد.

قیمت اپلیکیشن آماده

اپلیکیشن اماده به نسبت اپلیکیشن های سفارشی قیمتی بسیار پایینتر دارد. این تفاوت قیمت تا ده ها برابر میتواندکاهش پیدا کند. دلیل این کم شدن قیمت ضعیف بودن اپلیکیشن نیست. درواقع اپلیکیشن به دلیل آنکه برای چندین مشتری طراحی میشود قیمت مناسب تری را برای مشتری خواهد داشت.

اپلیکیشن اختصاصی را برای چه واردی استفاده کنیم؟

اپلیکیشن های اختصاصی در مواردی مناسب هستند که نیاز به تغییر جزئیات وجود دارد. ایده های استارت اپی شاید نیاز به اپلیکیشنی خاص برای ارائه خدمات دارند. پیشنهاد میشود در صورتی که هزینه کافی برای طراحی اپلیکشن اختصاصی وجود دارد از این نوع اپلیکیشن ها استفاده شود.

 

اپلیکیشن آماده

شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت

وبلاگ بهمن ناجی...
ما را در سایت وبلاگ بهمن ناجی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahman bahmannaji بازدید : 144 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 6:04